Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Haha vem har hjärntvättat dig? Av typ 100 tusen invandrare(som kommer in i Sverige) per år är det cirka 10 tusen som är drabbade av krig och som kommer från ex Syrien eller Iran. Är det dessa "vi" vill bli av med? Vad är det som är "islamiseringen" eller "massinvandringen"? Jag ser i alla fall ingen islamisering som det är nu utan tycker det är väldigt bra att vi som medmänniskor hjälper folk i nöd!
Lyssnade på en väldigt intressant föreläsning av EXPO härom dagen och tycker du borde se efter vad de står för :).
#2 Du kanske borde läsa på mer om EXPO? Din intelligens för övrigt lämnar en hel del att önska. Du tolkar videon på alldeles fel sätt och det var knappast krigsskadade invandrare som var på agendan utan snarare hur Islam sprider sig i Europa och får ett allt starkare och destruktivare fäste. Guuuud, varför försöker jag ens hålla en vettig diskussion..
ALLTSÅ, saknar ni läskunnighet? Ta videon med en nypa salt. Och åter igen till dig #1: Varför ska jag inte diskutera fientligt om en fientlig religion? Är du ett sånt där vänsterpatrask?
Jag har varken nazistiska eller superrasistiska åsikter utan är mest neutral i ämnet, jag orkar inte slösa alltför mycket energi.
Jag bara undrade. Människan och religionens historia bevisar ju att två religioner inte kan existera under samma tak så vad händer när Islam får allt större fäste i Europa? Det är den kollisionen jag ville diskutera och konsekvenserna detta kan få.
#6 Robinski, hahah, dig tänker jag inte ens diskutera med, Du är så intelligensbefriad individ så hälften vore nog! Håller dock med dig om att idioten som lagt upp videon är väl extrem och verkar sakna en del hästar i stallet. Det är dock inget OREALISTISKT scenario helt och hållet även om det inte lär ske i samma grad. Konflikter är ju dock oundvikliga?
#13 det är ju du som skapar konflikten genom att hävda att det skulle finnas ett problem som måste "lösas". sluta upp med att spekulera om orealistiska saker och lär dig om hur världen fungerar så slipper du vara rädd.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ont: Jag gillar det inte.
Fragbites Regler;
§3 Diskussion om fientlighet mot människor med en viss etnisk bakgrund är förbjudet.
Lyssnade på en väldigt intressant föreläsning av EXPO härom dagen och tycker du borde se efter vad de står för :).
http://www.imdb.com/title/tt02 06634 /
#2 Du kanske borde läsa på mer om EXPO? Din intelligens för övrigt lämnar en hel del att önska. Du tolkar videon på alldeles fel sätt och det var knappast krigsskadade invandrare som var på agendan utan snarare hur Islam sprider sig i Europa och får ett allt starkare och destruktivare fäste. Guuuud, varför försöker jag ens hålla en vettig diskussion..
Jag har varken nazistiska eller superrasistiska åsikter utan är mest neutral i ämnet, jag orkar inte slösa alltför mycket energi.
Jag bara undrade. Människan och religionens historia bevisar ju att två religioner inte kan existera under samma tak så vad händer när Islam får allt större fäste i Europa? Det är den kollisionen jag ville diskutera och konsekvenserna detta kan få.
#6 Robinski, hahah, dig tänker jag inte ens diskutera med, Du är så intelligensbefriad individ så hälften vore nog! Håller dock med dig om att idioten som lagt upp videon är väl extrem och verkar sakna en del hästar i stallet. Det är dock inget OREALISTISKT scenario helt och hållet även om det inte lär ske i samma grad. Konflikter är ju dock oundvikliga?
#6 +1!
#1 +1 btw