Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svimmade idag.

Postat av gummibanan2 den 12 Oktober 2012, 13:25
36 kommentarer · 2 636 träffar
Så jag skulle ta lite blodprover idag och jag verkligen hatar sprutor. Jag klev in i rummet och satte mig i stolen och sjuksköterskan jag hade var riktigt trevlig. Jag tog av mig jackan och hade den för mina ögon så att jag slapp se nålen, oftast den som får mig att må lite dåligt. Allting gick jätte bra och jag hade inge problem alls med att ta blodet. När jag var klar och gick ut i korridoren så kände jag hur allt började snurra och jag ramlade typ ner på en bänk som var nära mig. Vaknade ganska snabbt och dom fixa ett glas mjölk och macka till mig att äta.

Så jag undrar vad det beror på att det blev så här, kan det vara att jag inte hade ätit något till frukost eller att dom tog så mycket blod? cirka 4 rör fulla.

Eftersom det finns så många bra doktorer här på Fb så tänkte jag kolla med er, vet till exempel att ni är duktiga på att diagnotisera cancer osv.
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..