tja fb!
hittade en plunta hemma igår! fyllde den med vatten och det blev typ 2 dl...
HUR PÅVERKAD BLIR MAN OM MAN HAR 40% SPRIT I?
nej jag är inte absolut inte "oskuld" på att supa men jag dricker mest bira...
shottar någon enstaka på en kväll om man blir bjudem men så...l ;/
på konserter och dyl. vad händer om de hittar den när man försöker smuggla in den?
tacksam för svar!
är du homosexuell ?
jag kör alltid fräscha färger. Diggar sånt, och jag är då inte homosexuell.
#2 Nope.
#6 Sluuut :( Diggar färgen på de ljusblåa i H&M men dom hade endast en storlek kvar vilket var typ.. 52? Och dom var överdrivet för stora hehe. Annars hade jag utan tvekan tagit de på H&M :(
Ska nämligen ta en ny dusch, fixa om håret, byta kläder osv.. Och jag vill ha chinos till hemliga festen så ska be en polare åka dit men jag har bara 250kr atm och folk säger det kostar 200. Jag sökte på google och fick fram resultat att det kostade 300 så jag vet inte. Och han hade inga pengar att lägga ut, morsan har jag redan fått en massa av osv. Så kostar de 300 kan han inte köpa de åt mig :(
#10 Nja, en tjejaffär tror jag.. Men chinos är ju för båda könen och jag vet en massa som köpt chinos där, känner dom dock inte så bra. Har inga pengar på mobilen och inga är inne på msn så kan inte få tag på dom hehe.
Ja precis som jeans menar du. Grejen är ju den att tjejbyxor sys på ett annorlunda sätt, och så har du knäppningen åt fel håll. Killar ska inte handla i tjejaffärer!
snart skolavslutning och du har inga chinos!
Rosa=Fikusvarning?
Är du snål gå till Dressman och köp ett par chinos för 200kr då? Eller gå till MQ och köp ett par emilio för 600kr eller ett par JL för 999kr..
Köp på MQ eller om du vill ha lite dyrare så Filippa K.