1
Nätverk hjälp!
Postat av Axe den 6 Oktober 2012, 19:40
9 kommentarer · 324 träffar
Tjenare killar, hoppas ni njuter av denna härliga lördags game. Har bara en snabb fråga om vad ni tror detta problem kan bero på. Jag köpte mig en ny dator för 6 dagar sedan, internet har gått bra under hela perioden. I samband med datan fixade jag en ny router från Telia för att den gamla var lite efter i tiden. Så nu har jag deras senaste router och allt. I förrgår dog internet helt och hållet kl 15:00 på dagen, ringde då till Telia, Svaret jag fick var att de inte var något fel att de kanske var pga routern jag förklarade att den var ny och att inget skall vara fel.
Idag upplevde jag exakt samma problem fast internet har varit dött hela dagen istället. Jag betalar för 8 mbit och gick in på bredbandskollen.se och resultatet var 2.57 mbit, Vad kan detta bero på?
Sitter även på wifi lite då och då, jag testade samma sak på den och då fick jag ut 7.62 mbit.
Har windows 7 Ulitmate 64 bit, och även två små "boxar" som för internet från över våningen till planet under. Vad kan detta bero på?`, rädda en gamer i nöd
Idag upplevde jag exakt samma problem fast internet har varit dött hela dagen istället. Jag betalar för 8 mbit och gick in på bredbandskollen.se och resultatet var 2.57 mbit, Vad kan detta bero på?
Sitter även på wifi lite då och då, jag testade samma sak på den och då fick jag ut 7.62 mbit.
Har windows 7 Ulitmate 64 bit, och även två små "boxar" som för internet från över våningen till planet under. Vad kan detta bero på?`, rädda en gamer i nöd