Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det gick åt helvete, LÄS

Postat av IMOvANE den 6 Oktober 2012, 17:15
117 kommentarer · 440 träffar
Hej fb, de är så att jag och min polare har lanat från typ kl 6 igår kväll tills nu runt 4 tiden, och vi tröttnade på att sitta och spela så vi gick ut på gården och tänkte trasha min polares gamla cykel som redan va helt slut, så vi började buckla ramen, slå sönder växelföraren osv, bara för att ha ngt att göra, men sen tänkte vi elda lite på däcken och sadeln, så vi tog lite soppa och hällde lite här och var o tände på, de brann som vi tänkte men slocknade fort, så efter en stund så tänkte vi göra de igen och då skulle jag göra de, de brann fortfarande på sadeln och jag SKULLE hälla på däcken, men innan jag äns började göra de så började de rinna ner där de brann eftersom korken till bensindunken satt fel, så de rann rätt ner i elden och de började brinna i dunken, jag o min polare fick panik och rätt som de va så brann min tröjärm,och jag fick de inte att slockna, jag fick panik och min polare också så han skulle sparka bort dunken ifrån där jag va, men då flög de bensin ut över hela bilparkeringen på gården, och de brann ÖVERALLT DÄR, de började närma sig bilen och då var jag så rädd så jag var nära på att svimma, medans jag hade skitont i min hand där de hade brunnit i tröjärmen så sprang jag runt medans jag hade panik och letade rätt på hinkar o skit, och som tur va så fanns där en regntunna och brevid låg en vattenkanna, så jag fyllde den snabbt som fan och sprang o skvätte överallt, om och om igen, tills allt slocknade. Och medans dunken låg där o de brann frami den, så sprang jag runt och bara vänta på att den skulle sprängas och allt skulle gå åt helvete. Men min tröja gick inte sönder men den är lite svagtbrun aktig (den är svart) och luktar starkt av bensin och eld, min t-shirt jag hade under luktar också rök, har sprejat på mig parfym o skit men de känns inte direkt som ett grymt sätt eftersom jag fortfarande luktar. Så nu undrar jag hur jag ska få bort den här lukten? Mina föräldrar får VERKLIGEN inte känna lukten, eftersom jag är kass på att komma på bortförklaringar. Jag är fortfarande kvar hos kompisen jag lanade hos, och hans morsa va inuti huset medans de hände, men hon har inte sett de. Vi spelar lugna hela tiden här nu och vi är fortfarande ganska skakis,SÅ HUR SKA VI GÖRA NU? Tacksam om nån har någon idé!
Föregående tråd
Nästa tråd

117 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar