Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn har kraschat.

Postat av iVORY!-_- den 7 April 2005, 19:39
9 kommentarer · 41 träffar
tjänare.

Instalerade ett cam-program igår, och det började strula lite så jag valde att ta bort det. Så jag går in i lägg till/tabort program och tar bort det jag instalerat. Sen går jag in i :C och försöker ta bort mappen: Logitech men det går inte, så jag går in och tar bort det som går att ta bort, tar bara bort lite DLL filer osv. Datorn fungerade helt utmärkt. jag stängde av den som vanligt, men i morse när jag skulle starta den, så kommer det en blå ruta med massa vit text.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Man kan inte formatera det, och man kan inte reparera windows. Datorn fastnar till slut ändå.

En kompis hade samma problem, han gick in i bios men jag vet inte vad jag ska göra där inne, kanske kommer förstöra en hel del.

Jag har redan testat andra ram-minnen och det är inte det, utan det har med det ovanstående att göra... Please hjäälp.

Den säger att jag har instalerat en ny maskinvara, och vill jag ta bort den eller ändra så ska jag gå in i felsäkert, men där hackar datorn igen.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..