tja! skulle damma av tangentbordet. tog papper och drog överallt. sen kom jag emot någon knapp så jag hamna i läget där man måste logga in på sitt konto igen på datorn.
problemet är att tangentbordet lyser men det går inte skriva in lösenordet till datorn, inget händer. men jag testade stänga av datorn felaktigt och då kommer det ju fram "starta windows normalt, tryck på enter inom 20 sec"
och då funkar tangentbordet?! men tangentbordet vägrar "regga" när jag ska logga in på datorn. har även testat med andra T-bord, samma problem där. har även testat att sätta T-bordet i alla portar. Förmodligen har jag ju kommit emot något skit när jag gjorde rent t-bordet. Men vad?!:D
va fan? :D
#1 & 6, om det står, varför svarar ingen på det då?
Patch 2.4 ligger uppe på PTR nu och kommer testas i ungifär en till två månader, sen när den släpps så kommer det en ny 25-manna instans som kommer vara uppe i en månad eller två den med. Så Om ungifär ett halvår kanske.
Har dom inte skjutit upp WotLK Till 3:dje Kvartalet - 08? Har för mig att jag läste det i Pc-Gamer samt i en intervju med en från Blizz.
Now that PTR is closed, we think its only a matter of days before 2.4 is available on PTR.
Soz, men det kommer inom kort.