Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra?

Postat av InZan3 den 28 September 2012, 23:37
23 kommentarer · 170 träffar
Nu är det såhär att i skolan ska vi snacka om politik och vilket parti vi stödjer osv (samhällskunskap 1b). Jag stödjer Sverigedemokraterna till 100% i nästintill alla frågor, och har gjort det under en lång tid. Men vet inte riktigt om jag vågar säga detta till läraren och klasskompisar, då vi har många som är muslimer i klassen som jag är väldigt bra vän med. Jag har även hört dessa snacka om hur hemska SD är, så jag vet inte riktigt.

Vad skulle ni gjort? Stått för era politiska färger och skitit i vad andra tycker om er, även om ni skulle förlora många vänner eller sagt att ni röstar på något annat parti ni egentligen inte stödjer?

Tycker verkligen att det är synd att så många ska ha den uppfattningen om SD, då jag verkligen inte hittar _NÅGOT_ i deras parti som tyder på att de skulle vara främlingsfientliga, rasistiska eller något annat.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..