Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ingen sömn tills sent på natten.

Postat av qoin den 27 September 2012, 13:26
14 kommentarer · 486 träffar
tjo, jag ska upp 7 varje morgon och jag somnar inte förens 3 eller 4 på morgonen, och när jag väl går upp super trött och åker iväg och pluggar osv för att sedan komma hem och lägga mig tidigt(tio,halv elva) så händer samma sak igen. Jag somnar inte förens runt 3 på morgonen och nästa dag så är jag för trött för att vakna till väckarklockan. Och om jag väl vaknar så ha jag ingen ork till att gå ur sängen.

Jag är nästan säker på att jag kan fixa mitt dygn, genom att dygna. Men ska jag verkligen behöva dygna för att kunna sova två timmar tidigare? :P Man brukar dygna när man har vänt på dygnet helt o hållet eller har någon as skum tid. Har testat allt möjligt under dagen, träna, inte träna, spela, inte spela, åka till plugget, inte åka dit. dra power wank, inte göra det. ingenting verkar ha en inverkan. Annars så är jag pigg och har as mycket energi under dagen. Jag sover mellan 8-9 timmar varje natt och äter bra under dagen.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..