Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#5 Ja jag har fördomar, vadå då? Jag tror även på att afrikaner endast äter myror och bananer, turkar röker vattenpipa hela tiden, indier endast äter curry och att det endast bor danskar i Skåne.
Vad är problemet, får man inte tro och tycka vad man vill?
#4 Zumbali är ett väldigt prisvärt vin. Håller med dig där. =)
Jag brukar göra skillnad på vad jag köper när jag super och vad jag köper om jag ska dricka till mat och bara för att det är gott.
Viss dricka har en tendens att smaka konstigare och/eller få en annan bismak när man druckit några stycken.
Norrlands Guld, Åbro Lejon, Sort Guld och Guldkällan tycker jag personligen är lättdruckna och är bra "supa"-öl.
Bishop's Finger, Innis&Gunn, och tjeckisk öl dricker jag mest till mat eller av ren njutning.
Som #4 Zumbali låda + Sprite är sjukt prisvärt/lättdrucket om man är ute efter det. 139:- för vinlådan som garanterat räcker för en kväll, sprite är absolut inte ett måste.
Men kör du med sprite smakar det minst lika bra som en enkel grogg, fast för halva priset rentav.
ÖL- Carlsberg, norrlands, corona
Cider - Dricker inte, men någon breezer/xide kan gå ner. (hejhej jag är bara fjorton år, kom o se på mig, kom o ta på mig)
Vin- FYFAN
Vodka- Absolut, Mintuu
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag vet inte, jag brukar inte gå efter pris. Och nej, det betyder inte att jag vaskar 50k för en vinflaska.
Skrivet med min iPhone
Med stil.
Vad är problemet, får man inte tro och tycka vad man vill?
#6 Du har fördomar, du gillar att slicka kiss alltså.
Älskar somersby, så brukar bli det både på systemet och när jag är på pubar.
Gillar även jack daniels och jägermeister, men det är ju inte så billigt ! :)
Skrivet med min iPhone
Jag brukar göra skillnad på vad jag köper när jag super och vad jag köper om jag ska dricka till mat och bara för att det är gott.
Viss dricka har en tendens att smaka konstigare och/eller få en annan bismak när man druckit några stycken.
Norrlands Guld, Åbro Lejon, Sort Guld och Guldkällan tycker jag personligen är lättdruckna och är bra "supa"-öl.
Bishop's Finger, Innis&Gunn, och tjeckisk öl dricker jag mest till mat eller av ren njutning.
Kir alltså.
Skrivet med min Android-mobil
jag gillar öl, som smackar öl, som inte smackar utspätt kattpiss med alkohol i.
Eller lite Purple drank och några doobies. Beroende på tillfälle.
COOLT VA?
Kaltenberg Oktoberfest ljus öl 5,4 procentig
cube/övrig cider får man sockerslag efter 1-2 st av.. smakar skit.
Manligaste: Ren jävla pilsner
Bishop fingers
Scarecrow
Sierra nevada Pale ale
Gösser
Staropramen
Norrlands guld
billigt och gott
Men kör du med sprite smakar det minst lika bra som en enkel grogg, fast för halva priset rentav.
Helskönt vittvin som räcker hela kvällen.
#50 du är en idiot
Billigaste till förmån av smak
Öl - Estrella
Vin - Via campo
Cider - (lämnar denna spalt tom då jag inte gillar andra killar)
Skumpa - Pol Remy Brut
ÖL- Carlsberg, norrlands, corona
Cider - Dricker inte, men någon breezer/xide kan gå ner. (hejhej jag är bara fjorton år, kom o se på mig, kom o ta på mig)
Vin- FYFAN
Vodka- Absolut, Mintuu
smirnoff ice är förbannat gott med
eller kir
Stolt smålänning