Finns det någon snäll själ som har något tips till någon skön dual screen wallpaper med upplösningen 3480x1080? Har kikat runt lite på internet men hittar inga vettiga!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 Har testat. Dock har jag inte testat Mozilla.. Så jag har ingen aning om vad felet är.
#7 Japp.
Din webbläsare för Google Chrome innehåller redan Adobe® Flash® Player. Google Chrome uppdateras automatiskt när nya versioner av Flash Player är tillgängliga.
#18 Jag håller med om att det kom med lite väl lätt. Det är givetvis en snygg och känslig touch men så speciellt är det inte och jag hoppas inte han vinner bara för att han är messi :)
Messi's mål fattar jag inte varför det är med ens? Vanligt jäkla fotbollsmål >.<
Andra platsen tycker jag nog Zlatan förtjänar. Att ha 2 backar på sig, en studsande boll men ändå är kylig nog att kolla upp och ser att målvakten står felplacerad och slår till med fel fot mot bortre krysset hade faktiskt inte många klarat av i den situationen.
Skillnad mot cykelsparkarna där de bara slår till och hoppas på det bästa.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Wayne Rooney hela vägen! SÅ JÄVLA FINT MÅL!
OnT: Stankovic's mål är det snyggaste!
OT: Gubben blev ledsen efter Zlatans mål :'(
#7 Japp.
Din webbläsare för Google Chrome innehåller redan Adobe® Flash® Player. Google Chrome uppdateras automatiskt när nya versioner av Flash Player är tillgängliga.
http://www.youtube.com/watch?v =wuPCG-L8CrQ
Där har ni alla de nominerade målen :)
Det är så sjukt snygga mål, den tajmingen som dom har är fan läskig!
Visst, alla dessa cykelsparkar är väldigt svåra tekniska nummer, men det Neymar gör är dubbelt så svårt och elegant!
Rooneys var ju riktigt fint må jag säga.
Dos Santos, Neymar eller Rooney borde vinna. Dos Santos var verkligen jawdrop
Neymar´s mål dock, där kan man snacka om jawdrop, det finns inga ord, sista finten han gör är helt jävla sinnessjuk
Hoppas & tror på någon av dem
Messi's mål fattar jag inte varför det är med ens? Vanligt jäkla fotbollsmål >.<
Andra platsen tycker jag nog Zlatan förtjänar. Att ha 2 backar på sig, en studsande boll men ändå är kylig nog att kolla upp och ser att målvakten står felplacerad och slår till med fel fot mot bortre krysset hade faktiskt inte många klarat av i den situationen.
Skillnad mot cykelsparkarna där de bara slår till och hoppas på det bästa.
OT: Neymar eller Rooney.
Edit: Rooneys mål är också galet. Det står nog mellan dessa två.
Imo så står det mellan honom, Rooney och Neymar