Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lägga sig tidigt

Postat av DemBoe den 23 September 2012, 20:31
44 kommentarer · 1 398 träffar
Efter att ha tröttnat på att vakna varje vardag utav att alarmet tjuter likt ett brandlarm har jag börjat gå och lägga mig tidigt.

Detta var verkligen en perfekt lösning för mig, jag vaknar innan klockan ringer och jag slipper börja mina dagar med tjutande ångest.

Jag vaknar vid 5 tiden och kan ligga och dra mig en stund och ta det lugnt innan jobbet.

Förut ställde jag alltid klockan på 6 och snoozade in i det sista så jag fick springa ur sängen och stressa som ett djur.

Ville bara komma med ett tips till alla morgontrötta och hoppas att vi kan hjälpa varandra till en skönare morgon.

Berätta gärna hur du lyckas ta dig upp på morgonen. Du kanske har en stimulerande utbildning/roligt jobb som du ser fram emot?

Själv går jag endast till jobbet för pengarna. Missförstå mig inte, jag avskyr inte mitt jobb men jag finner ingen lycka i att gå dit.
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar