Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En SJUKT pinsam grej hände mig

Postat av thinkpad1337 den 21 September 2012, 13:45
17 kommentarer · 366 träffar
Hejsan Fragbite.

I morse började min dåliga dag med att väckarklockan låg placerad precis vid örat så att jag blev vettskrämd på morgonen. Jag som är morgontrött vandrar till bussen som om jag vore 98 år gammal, långsam fart.

Jag är den där typen som är väldigt osäker på mig själv, skäms när jag går på bussen för att jag är rädd att någon ska kolla på mig av någon konstigt anledning. Well, bussen var överfylld som vanligt.
Jag som har som vana att lyssna på musik tar upp min Iphone samt mina beats hörlurar och börjar lyssna.
Av någon dåvarande okänd anledning förstod jag inte varför alla kollade snett på mig, som om jag hade haft massa mat runt munnen, men så var inte fallet. Mina hörlurar satt inte ipluggade ordentligt märkte jag.
Jag blev väldigt generad.
Världens största mardröm har precis gått i uppfyllelse. Musiken har spelats ur mina iphonehögtalare under cirka 4-5
minuter.. Kunde inte fatta att det va sant.. Hoppade iaf av bussen snarast och tog nästa buss för att jag skämdes för mycket.

Detta är något som jag inte kunnat släppa på hela dagen.

Hur ska jag göra nu? Kan jag fortsätta ta samma buss, eller ska jag ta en senare?

Beklagar ev. skrivfel då jag är för upprörd.
Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..