Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Warp drive i framtiden, dreck na [FROLF]

Postat av FROLF den 21 September 2012, 11:43
16 kommentarer · 447 träffar
Tja FROLF här.

Alltid när jag dreck na brännvin så brukar jag och mina brännvin polare fundera över saker. Detta verkar jävligt coolt.
En resa till något som ligger 20 ljusår bort skulle ta 2 år, då man inte rör sig framåt utan...ja, artikeln förklarar bättre än jag skulle kunna göra:

http://gizmodo.com/5942634/nas a-star...rek-warp-drive

Citat: By creating one of these warp bubbles, the spaceship's engine will compress the space ahead and expand the space behind, moving it to another place without actually moving, and carrying none of the adverse effects of other travel methods. According to Dr. White, "by harnessing the physics of cosmic inflation, future spaceships crafted to satisfy the laws of these mathematical equations may actually be able to get somewhere unthinkably fast—and without adverse effects."

He says that, if everything is confirmed in these practical experiments, we would be able to create an engine that will get us to Alpha Centauri "in two weeks as measured by clocks here on Earth." The time will be the same in the spaceship and on Earth, he claims, and there will not be "tidal forces inside the bubble, no undue issues, and the proper acceleration is zero. When you turn the field on, everybody doesn't go slamming against the bulkhead, which would be a very short and sad trip."

Inte så fylld med fakta men väldigt spännande läsning (och finns lite länkar inne i länken). Blir lite till mig och hoppas verkligen man skulle få se något sådant innan man dreck na brännvin.

Vad tror ni om det ?

MVH dreck na brännvin FROLF och mina funderingar.
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..