Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trött på hatet..

Postat av Axz0 den 20 September 2012, 19:42
101 kommentarer · 197 träffar
Kanske finns en tråd.. men jag hittade ingen med dessa funderingar..

Om ni säger att om en kille stöttar Justin Bieber för att få fler tjejer, varför säger ni då att man är bög?

Jag får inte ihop det, när man är bög så är man attraherad av killar... och så vitt jag vet så behöver man inte vara attraherad av Justin bara för att man gillar honom och stöttar honom.

Jag fattar dessutom fortfarande inte varför folk kallar honom för bög och att han inte har någon talang, att han dessutom inte bryr sig så mycket om sina fans?

Så det är inte talang att man lär sig spela gitarr, piano, trummor utan lektioner?

Så det är inte talang när man säljer ut Madison Square Garden som 16 åring på 22 minuter?

Han sålde även ut två spelningar i Madison Square Garden i år på 30 sekunder, så det är inte heller talang?

Har har en film, Never Say Never, han har varit med i CSI och han är med i MIB III.

Han hade en gratis spelning i Mexiko för 250 000 åskådare.

Det finns hur mycket som helst om honom, ni behöver inte ÄLSKA honom eller gilla honom, men respektera honom för den han är, han är trots allt en människa...

Hur skulle du känna ifall fler än 100 tusen kanske mer ville döda dig, och skrev illa saker om dig hela tiden... tänk efter.

Jag stöttar honom, och jag står stolt för det, kallar du mig för bög på grund av det så är du helt enkelt patetisk.

Justin Bieber

169 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

101 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 101 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..