Nu är det såhär.
Jag och min umgängeskrets har en kompis som heter, låt oss säga "Mikael". Han har alltid varit lite underlig och speciell, men för cirka en vecka sedan gick det hela överstyr.
Han hakade upp sig på namnet "Quazi" och helt plötsligt på fyllan ringer han in en präst som kommer och döper hans anus till just "Quazi" och vi blir helt förvånade. Inte nog med detta, Ibland brukar han också anfalla oss med sitt så kallade "Quazi". Låt mig demonstrera utförandet utav just "Quazi" först så ska ni få se hur otroligt sjuk denna människa är, han kanske rent av behöver vård
;; "Quazi" går ut på att han vid obestämd tid (eller bestämd , om vi kallar på Quazi) tar av sig sina byxor samt sina kalsonger och anfallare oss med sitt otroligt håriga anus, vilket är otroligt obehagligt och ofräscht.
Nu vänder jag mig till er fragbite, hur ska vi göra med denna "Mikael" och hans Quazi? Ska vi be han söka hjälp? Ska vi låta han fortsätta? Eller ska vi rent utav operera bort hans anus?
Fuck stavfel och obegripliga meningar, jag orkar inte bry mig xD
OT:
The Game ft Keyshia Cole - Pain på repeat!
ont... nej jag har inte ont hahHAWHaha :D
ont; anävnder inte playlist : )
The Hose - I Survived
2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
Josh&Wesz - Fucking Posers
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
Mest livesets spelas dock och atm är det:
Ruthless & Coone Live @ In Qontrol 2008
Brennan Heart Live @ In Qontrol 2008
Noize Supressors and DJ Vince live @ In Qontrol 2008
Amin van Buuren Live @ Habbo Hotel 2007
Frontliner - Spacer
Nenes ft Pascal Feliz - platinum (tektronik mix)
Aly and Fila live @ Club Noxx. Antwerp - A STATE OF TRANCE 350
BAS & RAM @ DEFQON1 ORANGE
Lite blandat elektroniskt. Allt från Balearic Trance till Hardcore a lá Dj Vince
+
Paramore-All_We_Know_Is_Falli ng-(Advance)-2005-RTB
= FUCK YOU ALL AND GOOD NIGHT
np: The Used - Cut Up Angels
np: The Used - Take It Away
np: The Used - Light With The Sharpened Edge
np: Brand New - Limousine (MS Rebridge)
np: Anti-Flag - turncoat
np: Anti-Flag - sold as freedom