Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Quazi(anus)

Postat av Jet Li den 20 September 2012, 01:35
6 kommentarer · 227 träffar
Nu är det såhär.
Jag och min umgängeskrets har en kompis som heter, låt oss säga "Mikael". Han har alltid varit lite underlig och speciell, men för cirka en vecka sedan gick det hela överstyr.
Han hakade upp sig på namnet "Quazi" och helt plötsligt på fyllan ringer han in en präst som kommer och döper hans anus till just "Quazi" och vi blir helt förvånade. Inte nog med detta, Ibland brukar han också anfalla oss med sitt så kallade "Quazi". Låt mig demonstrera utförandet utav just "Quazi" först så ska ni få se hur otroligt sjuk denna människa är, han kanske rent av behöver vård
;; "Quazi" går ut på att han vid obestämd tid (eller bestämd , om vi kallar på Quazi) tar av sig sina byxor samt sina kalsonger och anfallare oss med sitt otroligt håriga anus, vilket är otroligt obehagligt och ofräscht.

Nu vänder jag mig till er fragbite, hur ska vi göra med denna "Mikael" och hans Quazi? Ska vi be han söka hjälp? Ska vi låta han fortsätta? Eller ska vi rent utav operera bort hans anus?
Fuck stavfel och obegripliga meningar, jag orkar inte bry mig xD

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar