Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Islamfobin här på fragbite = CS

Postat av -=Heat=- den 18 September 2012, 20:48
20 kommentarer · 192 träffar
hej
jag ska påbörja ett skolarbete där jag skriva om islamfobin på ett internet forum(hur den uppkommit osv).

den största faktorn till islamfobin på detta förum är inte SD utan Counter Strike. SD rasister på detta forum har haft en taskig barndom då ni spelat alldeles för mycket CS. när man var liten så var T i spelet läskiga eftersom de kunde spränga en massa saker. i och med detta så har ni fått ett inlärt beteende; 1.Terroristerna i CS måste bekämpas till varje pris pga av läskighet. Rasistpartiet SD kommer sedan ut med påhittad information där bla Jimmie Åkesson väljer att skylla allting på muslimerna och kallar dem alla för terrorister. när ni sedan hör ordet TERRORISTER så får ni upp traumatiska minnen "fuck, terroristerna i cs, shit vad jag hatar dom! dom måste bekämpas".

nu till diskussion:
1. ni med islamfobi på detta forum, varför spelade ni så mkt cs när ni var mindre?
2. jag ska som sagt skriva ett arbeta om detta, vad tror ni läraren tkr om detta?
3. vilket betyg förtjänar jag ifall jag skriver något liknande?

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..