Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AutoCAD 2008 EL, HJÄLP MIG SNÄLLA FB!

Postat av JAGERSTARK den 18 September 2012, 12:15
2 kommentarer · 485 träffar
Hej Fragbite,

Jag går en kurs som heter elprojektering, jag var borta några lektioner efter några personliga bekymmer och kan därmed ingenting i stort sett(Allt bara stular för mig). Finns de någon underbar och snäll person på fragbite som skulle kunna hjälpa mig?

Jag ska projektera kraft, belysning, fastighetsnät, kabel-tv i en lägenhet. Vilket jag antar inte tar så lång tid om man väl kan de.

Här är själva lägenheten man ska projektera,

http://www.fildump.se/?file=tm p_92331761551347962500-extraup pgift.rar

Har lagt in 2 exempel på belysning och på kraften, vet inte riktigt vad som menas med fastighetsnät...

Om de finns någon underbart snäll människa som kan göra en god gärning för en fb broder som verkligen behöver hjälp så tackar jag dig redan nu. Kan ge bort mitt cs account som jag aldrig använder om du så vill, en belöning lär du få iaf. om så önskas.

Snälla hjälp mig, jag ber er. Även om detta kommer vara överkurs för minoriteten här på fragbite med tanke på åldern så kke de alltid finns någon som arbetat med de.

Med vänliga hälsningar,
Jagerstark

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..