Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad gör telias tekniker

Postat av Varmpanna den 18 September 2012, 01:42
15 kommentarer · 4 481 träffar
Jag har beställt bredband via Telia, och tydligen ska det komma hem en tekniker till mig..

Nu i efterhand har jag funderat på vad teknikern ska göra i min lägenhet. Logiskt så borde han kunna göra allt han ska från deras central som sitter i källaren eller uppe på vinden.

Eftersom personen som ringde från Ericsson och skulle boka en tid med mig ringde från dolt nummer så kan jag ej kontakta dem igen för denna utfrågning.
Jag hittar ingen information om detta på Telias hemsida förutom att man kan beställa hem en installationstekniker för en kostnad av typ 900 spänn vilket jag inte har gjort.

Någon som har erfarenhet av detta, eller har vi kanske en av Telias tekniker här på forumet?

Bredbandsutbudet är lite glest i mitt hus så det var antingen Telia eller bbb fiber som jag har dåliga erfarenheter av.

Vad skulle ni välja mellan VDSL2 och bbb's fiber?

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..