Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kreatin Kapslar

Postat av Shuuu den 17 September 2012, 19:37
12 kommentarer · 818 träffar
Tja

Tänkte prova på kreatin under vintern, har nu tränat i ca 8 månader och känner att jag vill ge en liten push under vintern.

Det som jag använder just nu är vassleprotein, 2 shejkar om dagen, Och jag vill använda kapslar med kreatin för att jag tycker det räcker med 1 drink.

Nu undrar jag vilka kreatin kapslar funkar verkligen? Vill inte köpa någon dyr bluff men vill lägga en slant som verkligen har samma effekt som kreatin monohydrate pulver, vad jag hört så är kreatin prestationshöjare och man kan få bättre pump och styrka eftersom de binds vätska i musklerna.

Tacksam för hjälp här! Länka gärna och berätta om egna erfarenheter. En annan anledning till att jag inte vill äta den star nutrition kreatinpåsen jag har hemma är att jag hört att den ger mycket finnar :) kapslar känns mer eller mindre säkert och lättare.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..