Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Folk kollar snett på mig, jobbigt!

Postat av Stayfly den 17 September 2012, 18:56
6 kommentarer · 809 träffar
Hej, FragBite.

Alla vet förmodligen redan vem jag är så jag håller big borta från en introduktion. Så låt oss gå till problemet direkt.

Det är så att jag har köpt en ny bil. En Mercedes C 63 AMG. Den är svart så jag köpte till ett par glansiga fälgar till den. Är väldigt nöjd med bilen så jag tar den ofta ut på några rundor i stan. Kör lite överallt, drar ner rutan och sätter på några härliga feel good låtar i bilen, för att sprida glädje helt enkelt.

Men varje gång jag gör detta så kolla folk snett, man ser folk fnysa åt mig. Detta är bara i stan. Men när jag kör i andra delar av stan där det råder mer underklass så får jag väldigt aggressiva blickar. Jag vill ju bara sprida glädje, vad gör jag för fel? Jag spelar b.la. upp låtar som innehåller rader som "Life is good" "Money rules the world" etc.

Så fragbite, vad är det för fel på folket egentligen? Varför är alla så bittra?

All hjälp uppskattas.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar