Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kärleks problem. hur går man vidare?

Postat av KakaN_yy den 16 September 2012, 16:39
7 kommentarer · 500 träffar
Hejsan. jag måste skriva av mig. 2010 blev jag tillsammans med en underbar tjej. vi var tillsammans i nästan 1,5 år och sen vart det slut. hon blev direkt en helt annan person. någon som var så himla nära mig bara försvann. hon visste allt om mig, den enda jag kunde prata med. mitt liv har inte varit lätt. och det kändes så skönt att hon fanns där. å jag gillade hennes familj. efter detta har jag träffat några andra tjejer. men ingen har det känns bra med. utan det har vart som tröst på såren. jag gjorde bort mig efter vi gjorde slut, och hon med som hämnd.. nu idag pratar vi inte ens. vi hejar om vi råkar gå på varandra på stan eller så. men inget mer. hon har en ny pojkvän. men jag kan inte ljuga. jag saknar henne. med tiden har allt blivit lättare. Men något saknas. och det är hon. jag försöker träna för att göra allt bättre. få en grym kropp. men jag vet själv om att det inte lär göra någon skillnad. vet inte ens varför jag skriver det här. fick nå depp anfall. någon som har tips till en vilsen grab..?

är lite mer en ett halvt år sen vi gjorde slut btw.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..