Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behandling av Acne

Postat av knivadlol den 13 September 2012, 17:46
37 kommentarer · 4 688 träffar
Tjena!

Skulle mest höra lite och se vad folk har använd sig av för att bli kvitt sina finnar/acne problem..

Jag har haft finnar sen ja fyllde 17 kanske och haft lite smått men nu har jag det värsta tiden av alla och precis fyllt 21..

Fick utskrivet en antibiotaka kur från vårdcentralen för 1 vecka sedan som heter Tetralysal som jag ska gå på i 6 månader. Undrar om någon annan har prövat dessa piller och vet ifall de fungerar? Ja jag frågade min doktor och han sa att han hoppades att det skulle funkar men inget är 100% därför vill ja veta andras erfarenheter :)

Prövat nästan alla krämer/geler man kan tänka sig. Ansiktsvatten och speciel ansiktstvål från apotektet, Men inget verkar bita :(

Fick hem mitt Vitamin b5 kosttillskott idag från Clearly Gone som folk har rekomenderat. Men fy fan vad det sakar vidrigt haha! Och så ska man ta det 3 gånger om dagen...Men ja lätt värt att äcklas 3 gånger om dagen om finnarna försvinner!

Någon som testat några utav dessa metoder?
Dela gärna med er om hur ni blev av med finnar/acne om ni lyckats!

Kan läsa/beställa lite mer om VitaminB5 på: http://www.vitaminb5.se om ni undrar vad det är så slipper jag koperia hela skiten ;) Det låter ju lovande men mycket är väll skrivet i självsyfte antar jag men hoppas på det bästa! Köpte precis 4 burkar pulver så hoppas nu detta funkar!
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..