Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir lurad på pengar?

Postat av rewopp den 13 September 2012, 15:43
33 kommentarer · 522 träffar
Hej, jag vet att jag var dum och kåt när jag var mindre, så det är inget ni behöver kommentera. Detta var för cirka 3-4 år sen då man snackade med brudar på msn. Vi skickade bilder till varandra och sen var det inget mer med det. Tills igår då jag fick ett meddelande på Facebook av en kille som säger att han har material på mig samt skrev han det här "Svarar du inte idag så kommer jag sprida det överallt så dina vänner hittar det, existenz etc. Har fler killar och tjejer än dig så om du inte svarar gör det inte mig något, du ska ge mig 1000 kr idag och sen höjs det x2 för varje dag, så 2000 imorgon och 4000 i övermorgon om du inte betalar idag. Somsagt upp till dig, pz!"

Idag kom nya meddelanden från denna kille där han skrev att han skulle skicka ner 2 killar som skulle leta upp mig. Samt att jag skulle vara redo med 2000 i handen när dem kom. Det enda jag svarade var att jag ville ha bevis, vilket jag aldrig fick... De olaga hoten har även börjat rasa in där han bland annat skriver hur han ska våldta min mamma, pappa och mina systrar. Han har även skrivit deras namn och hur dem ser ut. Efter detta ringde jag och anmälde händelsen hos polisen som inte sa så mycket viktigt om det hela än att jag skulle ringa 112 om något hände.

Efter detta åkte jag ner på min hockeyträning och väl där fick jag ett meddelande där det stod " Enligt google så har du träning så antar det är därför du inte svarar, mina grabbar har väntat i stan väldigt länge, dom är kvar till kl 20 har du inte svarat innan de kommer du få besök, ingen mening att besöka dig när du inte är hemma." Nu har jag blockat honom på facebook samt anmält våran konversation, så får vi se vad som händer.

Det jobbigaste är att han vet såpass mycket om mig och min familj som han gör, vilket gör att det känns som att det kan vara någon väns vänner eller liknande. Vilket är än mer jobbigt är att man inte vet om det är något seriöst eller någon bedragare?

Har även berättat detta för mina päron, vilket kändes bra och dåligt. Eftersom mamma är så orolig av sig så kommer hon bli stressad och inte sova osv.

Vad ska jag göra för att få ett stopp på detta? Det kanske är lika bra att låta bilderna spridas om det nu finns några eftersom jag aldrig fått det bevisat.

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..