1
Deprimerad hund
Postat av Låst konto 235086 den 13 September 2012, 14:05
17 kommentarer · 818 träffar
Det är så att jag har haft ett problem en längre tid. Min hund, vilket är en Cocker Spaniel, har varit deprimerad i ett par månader och jag har inte förstått varför. Häromdagen när jag var ute och rastade honom så efter att han hade gjort sina behov så satte han sig ner och tittade på mig. Han vägrade röra på sig och eftersom jag var kissnödig och befann mig långt in i skogen så började jag bli otålig.
Jag bestämde mig för att binda honom vid ett träd och kissa. Det var då som han började hoppa mot mitt ben och verkligen skutta utav glädje. Detta har fortsatt en längre tid. Det har blivit en slags vana att jag både kissar och bajsar i skogen samtidigt som min hund och vi mår både två bra utav det.
Har varit inne på diverse hemsidor om hundar men jag har inte hittat någon som beter sig likadant som jag gör, därför frågar jag här.
Dela med er isf
Jag bestämde mig för att binda honom vid ett träd och kissa. Det var då som han började hoppa mot mitt ben och verkligen skutta utav glädje. Detta har fortsatt en längre tid. Det har blivit en slags vana att jag både kissar och bajsar i skogen samtidigt som min hund och vi mår både två bra utav det.
Har varit inne på diverse hemsidor om hundar men jag har inte hittat någon som beter sig likadant som jag gör, därför frågar jag här.
Dela med er isf