Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försök att förklara era feberdrömmar

Postat av chels den 10 September 2012, 14:35
9 kommentarer · 683 träffar
Hej!

Nu när man känner att febern kryper sig på och man bara väntar på dessa otroligt konstiga feberdrömmar så skulle det vara kul om ni förklarade era, på ett så detaljerat sätt som möjligt.

Min brukar vara så att det är en jätteliten svart prick i ett vitt rum som plötsligt blir gigantisk och när den blir gigantisk så kommer världens högsta ljud/musik som är otroligt obehagligt, sedan blir den liten och ljudet försvinner, så håller det på så.

Kommer ihåg en till dröm som jag hade när jag var liten. Det var en fotbollsmatch, och målvakterna turades om att skjuta upp bollen genom hela planen till varandra. Som ni vet så stiger bollen när den skjuts upp, och desto mer den steg, desto högre lät publiken. När bollen var påväg ner till den andre målvakten så tystnades publiken, så höll det på så hela tiden.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..