Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

egen hemsida

Postat av InZan3 den 8 September 2012, 21:56
12 kommentarer · 154 träffar
Tjenare, jag ska fixa en hemsida (ungefär som en blogg), jag har redan tänkt ut ungefär hur hemsidan ska se ut, och jag har skrivit flera a4 papper med content.

Jag har såklart kunskaper inom html, css, javascript, jQuery och lite php. Men nu undrar jag om det är värt att coda ett cms helt själv, då jag antar att det är rätt så svårt, eller finns det ställen man kan få tag på sådana som fungerar gratis?

Funktioner som ska finnas på hemsidan. Jag vill kunna lägga upp "inlägg" som jag skrivit och sedan vill jag att folk ska kunna kommentera nedanför. Jag vill dock kunna göra detta utan att behöva ändra html filen varje gång. Då antar jag att det är ett cms jag letar efter? Skulle någon kunnig svara på hur det fungerar, och om det går att fixa ihop ett själv om man inte är jätteduktig?
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..