Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
seriöst du borde ta bort alla onödiga frags då du tar typ 4 st utdragna på eco, vafan bättre att du tar dina imbafrags som är med och slänger ihop en kort film med högre tempo
#109 jasså de säger du :D #113 haha jag fuskar ické #112 förhoppningsvis blir de en 3:e med bra kvalle som är bättre redigerad :) då blir de nog mer tempo
#131 XII var ju ett tag sen :P dem flesta klippen är från sommaren 2007 och frammåt. hoddi1 har jag på burken men venne om den är sevärd, bättre kvalite men klippen är mot #pcw motstånd :E
musiken var rätt okej :), inte så mkt mer än så ;S, några lo2 frags här & där :P, såg även att du nickade duttdutt :P en dutt är då man pangar ngn i huvet med bara några skott! såg dig inte göra det ngn gång i filmen du kör mer på spray and pray.
- Inget ingameljud
- r_detailtextures 1
- För lite effekter
- 100fps
- Musik
- Intro
- Outro
- Kvalle
- När du poppar consolen
- Inte så värst bra klippt
- Klippningen av musiken
- Rätt seg, långa dryga klipp
oj, nog den sämsta filmen jag sett och då såg jag knappt 3 av dom 14 minuter "cs-film" du slängt ihop.
tur är ju ändå att du inte la ner så mycket tid på den, för det gjorde du inte va?
aja cs och cs-film kanske inte är något för dig hoddi, lycka till med allt annat här i livet.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
+fragsen (r60)
+motstånd
+musik
+dig
-fragibte
Antar att jag är jävligt random som inte hittar dem låtarna, men finns de någon snäll själ som vill lägga upp dem? : )
dålig kvalle
snygga/roliga frags
dålig/bra musik..
får dock intrycket av att du fuskar HEHE
like the movY al0t
Peace
Edit: 7/10
- Kvalla
- Intro
- outro
- Radar, text syns :D
+ Frags =)
OnT: ska se.
Detta är faen inte fusk bara en till Heaton!
9/10
#130 har det. Värdelös film imo + får jag en stark känsla av att du fuskar..
........
wASteOFTIME
+ för motståndet..
http://www.custodia.biz/Match. aspx?ID=18991
- r_detailtextures 1
- För lite effekter
- 100fps
- Musik
- Intro
- Outro
- Kvalle
- När du poppar consolen
- Inte så värst bra klippt
- Klippningen av musiken
- Rätt seg, långa dryga klipp
+ Frags
2/10
oj, nog den sämsta filmen jag sett och då såg jag knappt 3 av dom 14 minuter "cs-film" du slängt ihop.
tur är ju ändå att du inte la ner så mycket tid på den, för det gjorde du inte va?
aja cs och cs-film kanske inte är något för dig hoddi, lycka till med allt annat här i livet.
Ser ut som fusk ibland :S Om inte så var det bra :D
Någon som har soundtracket?
+Motståndet
-Sega klipp (skulle speedat lite)
-Inget in-gameljud
--Kvalitén
6/10
#173 skit ner dig
#169 tjaaaa!!!! mariestad <3 =)