Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Practical joke med barnvagn

Postat av d1ck j0nes den 7 September 2012, 00:07
10 kommentarer · 447 träffar
Tjo,

har blivit inbjuden till partaj hos en bekant som nyss blivit farsa. Som present har jag skaffat en barnvagn (kom över den gratis) som jag tänkte skänka.

Istället för att bara dyka upp och överlämna den tänkte jag göra det extra spexigt genom att utföra ett litet practical joke, som görs möjligt av att de bor på en klippig sjötomt!

Jag vet att paret lånat en gammal skruttig barnvagn som det inte gör något om den förstörs, och att de brukar ställa den i en liten bod mellan garaget och huset.

Så här ser planen ut:

1. I ett obevakat ögonblick smyger jag bort från festen och lånar den tomma barnvagnen och fyller den med lite skräp för att få den tyngre, samt ställer den i sluttningen strax innan klippan

2. En träkil placeras under ena framhjulet, och jag springer och hukar mig bakom en närliggande krusbärsbuske

3. När värden uppmärksammar barnvagnen drar jag undan kilen, och den störtar ner för stupet

4. Det uppstår allmän förvirring och uppståndelse!

5. Sällskapet upptäcker så småningom att allting bara är välmenat skojeri, och de skrattar gott. Jag susar iväg på min MC och åker och hämtar min nya barnvagn som står under kamouflagenät längs med vägen en bit bort. När jag kommer tillbaka är det åter god stämning och det blir efterrätt med bl.a marängsviss.

Så här kan det se ut:

http://i.imgur.com/icybN.jpg

Är skämtet alldeles för bra, tror ni? Det ska ju utlösa skratt, och inte obehag.

Är det bara att köra hårt?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..