Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förföljd av främling från Chatroulette!!

Postat av kurrysven den 6 September 2012, 22:25
25 kommentarer · 699 träffar
Hej

Detta är skit skumt, även fast det inte borde vara det.

Jag satt på Chatroulette för någon vecka sedan, då träffade jag på den här mannen.

http://i.imgur.com/3lR69.jpg

Jag såg att han har en mask, obvious.

Vi skrev en hel del första gången då jag tyckte han var skön med sitt creepiga utseende. Han hade ej andingsmasken då.

Hände inget mer efter vi skrivit då, men nu till det sjuka.

När jag varit ute och sprungit efter det kan jag svära min hand på att jag sett han. Jag springer på ett elljus-spår i skogen.

OCH DET HAR INTE HÄNT 1 GÅNG HELLER!

Jag är ganska gammal och vet att det inte kan vara sant, jag vet att han har en mask men detta gör mig fan i mig galen alltså.

Var lika nu i helgen då jag gick hem från krogen. Tyckte jag såg han följa efter mig hela vägen hem och när jag stänger porten efter mig sprang han iväg?

Jag låter sinnessjuk, det förstår jag också medans jag skriver men jag vet vad jag ser och jag är inte hög eller full dygnet runt.

Har bara pratat med en av mina kompisar om detta men han lyssnar inte, han driver med mig istället. ( och nej det kan ej vara han som har masken då han varit utomlands när jag sett den mystiska mannen)

Så Fragbite vad ska jag göra. Jaga ifatt på aset om jag ser han igen?

Uppsöka psykiatriker??

Kan inte vara jag som är så galen alltså....

Om ni undrar hur jag fått tag på bilden så träffade jag på han här om dagen nyligen på chatroulette och tog en bild direkt!

Jag har rensat chatloggen för han skrev bland annat mitt namn och liknande saker.

(Länkade fel adress för bilden, därför redigerade jag)

MVh
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..