Vet att en hel del här på fragbite aktivt tränar på gym då det finns hundratals trådar om det!
Jag själv ska börja träna då man märkt på senare tiden att vågen går uppåt istället för neråt.
MEN, jag själv har ingen aning om vad jag ska köra för övningar och dylikt på gymmet då jag aldrig gymmat aktivt.
Därför skulle jag gärna ta emot tips vad jag ska köra för övningar, mitt mål är ju som sagt att gå ner i vikt. Jag har en kost utsatt för mig som jag följer det är bara de rätta övningarna jag saknar.
Har tänkt gymma 3 dagar i veckan, så skulle uppskattas om någon kan hjälpa mig lista ut ett schema för dem tre dagarna.
Då menar jag alltså
Dag 1: Springa/Cykla/Gå
Dag 2: Biceps, ben
osv. Alltså ett schema över vad jag ska göra dag 1,2 och respektive 3.
Annars så bara tips och liknande väldigt välkomna av mig!
najs
dock är det ganska kul att se hur pass stort fb har blivit :)
Fragbite borde anställa folk som granskar trådarna innan de skapas så att inte trådar som handlar om samma sak skapas. Detta jobbet skulle iofs var ett skitjobb, men vill man hålla forumet rent så.
OT: Allt som roar är inte onödigt tycker jag iaf, så din siffra är imo lite överdriven.
kolla på numret i länken!
Fragbite kommer tillslut bli den första svenska proffisionella esport tidningen! (Som varar i mer en 4 månader...)
http://www.fragbite.com/?threa dID=300081