Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Min lya [bilder]

Postat av YIHUA den 4 September 2012, 23:48
112 kommentarer · 315 träffar
Hejsan!

Kan börja med att skriva lite information.

Denna lägenhet är en liten 1:a, passar perfekt för mig men kanske inte för andra som behöver utrymme och rulla runt på, för mig är det perfekt då jag har soffan, sängen och datorn nära mig och som ett plus i kanten så finns köket direkt vid datorn!

Jag är helt nyinflyttad, sover idag min fjärde natt här så som ni ser har jag fått väldigt bra ordning enligt mig själv. Och har möblerat den perfekt enligt mig och andra nära och kära Är rätt svårt att inreda en 1:a faktiskt.

Men varför jag gör tråden är för att söka efter tips hur jag ska kunna förbättra den, vill göra den så bra som möjligt!

bilder: http://www.sweclockers.com/gal leri/10028-mitt-crib

notera!! bilderna är tagna under kvälltid, så har inget dagsljud i lägenheten där! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

112 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 112 kommentarer

Skriv en kommentar