Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sjukt pinsam händelse..

Postat av NVMDUDE den 3 September 2012, 23:16
22 kommentarer · 530 träffar
Hej

Var på fest i söndags, och som ni flesta vet så burkar man förbereda sig/tagga inför en grym kväll, se vad man ska ha på sig osv, smådricka osv. När jag anlände till festen så knäckte jag ett par cider och bärs direkt som jag halsa på inte såååå jävla lång tid, man har ju en järnlever sen många år tillbaka.

Vid det här laget så började alla bli jävligt packade och det började gå redigt vilt till, och det hela slutade med lite hänig fylledans i vardagsrummet där jag till min lycka hittade en ung mö som jag började klänge lite smått på.

Mitt klängande borde inte ha spelat så stor jävla roll för henne då hon var så jävla packad i vilket jävla fall ändå. Vi höll på å klängde på varandra i ett tag, sedan viskade hon i mitt öra om jag ville ha pannkakor, och då jag hade hungrat efter pannkakor i flera veckor sen tidigare så vare svårt för mig att tacka nej, men denna gången sp skulle jag helst vilja ha utan sylt.

Sylten slapp jag, men istället fick jag något värre..CHOKLAD på mina pannkakor. Det började med att vi gick hem till henne och hennes rum och då jävla sög hon av mig riktigt hårt sedan så tog jag av mig regnbyxorna och gummistövlarna och så var tvättmaskinen igång. Vi knullade ett långt tag, sedan var dags att knulla hunden, OCH FYYYYYYY HELVETE vad jag sprang då EN FET BAJSKLUMP letade sig sakta ner på min köttpinne, då jag stog å doggystyla henne.

Det hela slutade med att jag kletade bort chokladen med hennes hand och sedan VAR DET FORT SOM FAN HEM och sova, och glömma den natten. och att glömma ahr jag gjort bra, tills nu då gamla minnen hemsöker mig, och är åter tillbaks i chokladens tortyr-kammare.

Tjejen hade sedan på något sätt fått tag i mitt mobilnummer och ringt mig ett antal gånger och säga förlåt, men jag känner mgi fortfarande riktigt äcklad och smutsig, och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Snälla fragbite, hjälp mig att tänka på något annat?

Tack så mycket för att ni läst.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..