Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GO community

Postat av Lol eger den 31 Augusti 2012, 23:29
18 kommentarer · 194 träffar
Först och främst vill jag tacka Fragbite för att dom inspirerat mig att försöka komma upp med det här och jag hoppas verkligen inte att ni tar bort tråden eller liknande för reklam eller vad det nu kan anses vara.

--------------------------- ------------------

GO community är just nu enbart i idéfasen. 100000 olika idéer far igenom mitt huvud och oturligt nog är jag inte tillräckligt begåvad gällande skriptning av hemsidor, vilket jag KOMMER behöva hjälp med allt eftersom.

Goc (uttalas go see), kommer vara en hemsida för gamers från alla världens hörn. Det kommer att vara en engelsk talande hemsida, för att locka till sig utländska spelare.

Då detta ännu bara är i idéfasen vet jag inte om jag har ork eller tid att genomföra detta. Men om det finns intresse från spelare runt om i Sverige (tills vidare), så kommer jag göra mitt yttersta för att få detta att bli en verklighet.

Det vi på Goc kommer att erbjuda är lite allt möjligt.

* Ett forum för alla spelare.
* Streams till LoL, CS:GO och möjligtvist andra spel.
* Turnering där det kommer finnas fina priser att kamma hem.
* Har också funderat på att dra ihop ett LAN-evenemang, litet i början för att sedan expandera och bli större.
* Nyheter inom gaming världen.
* Ett ställe att ladda upp sina videos från gryma clips från alla möjliga spel.

(Fler idéer tas gärna emot)

Jag hade tänkt att kontakta sponsorer för att kunna få tag i pengar att genomföra det här, vilka sponsorer jag vill ha är redan klart. Måste dock visa upp att detta är efterlängtat för att det ska gå igenom och att jag ska lyckas få dessa sponsorer.

En annan sak jag tänkt mig är att Goc ska ha egna lag inom spel. Dock så kommer jag först och främst att lägga energin på att få ihop ett SVENSK TOP LAG, som ska vara med och kriga i toppen av LoL-scenen.

Jag kommer också att försöka få ihop spelare till ett eget CS:GO lag, visst ska vi försöka peta ner NIP från tronen. ;)

Jag har gjort en Facebook sida för att letare hålla koll på hur folk reagerar och vad ni tycker/tänker om det här.

In och gilla om ni vill det.
http://www.facebook.com/pages/ GO-community/358523164224026

Låt mig höra vad ni tycker, om ni har idéer tveka INTE att berätta dom för mig, antingen genom att skicka meddelande här på fragbite, eller genom en kommentar.

PS 1: Sprid detta till alla era gaming vänner!

PS 2: Jag skulle behöva en bild där det tydligt står GO community (i orange) med en svart bakgrund, jag ger bort ett steam konto med lite alla möjliga spel till den med bästa bilden. (Förstår själv att någon rolig kommer rita en snoppbild)

Tack så mycket för er tid Fragbite och hoppas ni gillar min idé!

Hiss eller diss?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..