Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min bror är fan sjuk i huvudet

Postat av Duke Nukem den 29 Augusti 2012, 16:01
125 kommentarer · 5 263 träffar
Tjenare, min bror är fan sjuk i huvudet. Under alla dessa år har han alltid betett sig som en idiot osv. Som t.ex idag.

Jag kommer hem ifrån skolan, han frågar ifall han får låna min mobil (han hade lånat min mobil i 3 veckor nyss bara för att han är dum i huvudet och tar sönder sin) och så skulle han bara kolla sms, hade fått 2 sms och inget mer. Så jag gick in i köket, tog ett glas vatten & han sitter där och mobilen ligger på bordet. Så frågar jag ifall jag kan ta den nu, då kommer han med sin dryga attityd "Varför har du så jävla bråttom för?" och då sa jag, vadå, det är min mobil, jag vill ha den för att jag kanske ska ut sen. Då börjar han gapa om hans jävla flickvänn att hon inte har internet, vad fan ska jag göra åt saken? Det är ju mina grejjer liksom.

Så jag gick upp och satte mig vid datorn, utan någon mobil. Då kommer han upp och säger "DU SKRIKER INTE ÅT MIG" osv. Sen säger jag vadå skriker? Jag säger bara som det är, mina saker är mina. Då säger han ungefär men ta din mobil då, lägger den där nere så kan du ju gå ner och hämta den. Jag bara, ah visst. Men han gick inte ner utan att ställer sig och börjar skrika åt mig igen. Och så när jag säger nåt som inte han tycker, då börjar han gå på mig, slå mig. Han är f.ö 18 år & jag 14 år. Det är inte precis första gången han gör det.

T.ex i Maj, så var det bara jag & han hemma i en vecka och då satt jag här inne helt lugn med en polare i skype sen kommer brorsan in säger att han ska fixa mat, då sa jag "Gör så, du förresten, morsan lovade mig att jag skulle få lana nu i helgen"

Vad händer då?

Då säger han, "ne, jag ska lana i helgen". Och då säger jag med en snäll röst, men då tycker jag att mamma får bestämma det och sa att vi kunde ringa henne. Vad gör han då? Ställer sig och skriker, helt jävla sjuk i huvudet. Sen efter tjafs jag sa ju bara att morsan fick bestämma men han går psyk och slår till mig i ansiktet så att jag fick näsblod och då slog jag tillbaka så att han blev blå i ögat, då slår han till mig igen och sen börjar jag skrika, MED FOLK I SKYPE (min polare spelade t.o.m in) sen så sa min bror typ, jag ska lana dra åt helvete snorunge. Då sa jag "Jag kommer berätta allt för morsan, sitter i skype bara så du vet" då går han psyk och börjar skrika sen drar han ut internet osv. Så jag kom upp till min dator sen igen och kollade skype då sa min polare att han hade spelat in, men sen ringde jag morsan och snackade om det och hon ringde och skällde ut min brorsa totalt så att jag fick lana sen.

Vad är det för nåt jävla cp damp han har? Varit så här skit länge. Finns mer, t.ex säger han "Hämta ett glasvatten till mig" och man säger "Gör det själv" då smäller han till en. Vad fan är det med han? Jag vill t.o.m anmäla han efter att han går på mig eller att han åker in på ett psyk så att man får reda på vad fan grabben lider av.

Så jag undrar, hur fan ska jag stoppa han från det här?
Jag menar, säger man emot han får man en smäll. Herre och idag sa jag att han var en jävla fegis som slog en bara för att man sa emot han då fick man en smäll.

HATAR MIN BROR NÄR HAN ÄR SÅN HÄR..

Duke
Föregående tråd
Nästa tråd

125 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 125 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..