Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WTF telia videobutiken?

Postat av kugelblitz den 28 Augusti 2012, 18:00
5 kommentarer · 253 träffar
Alltså.. Jag vet att ingen hyr filmer nåmer men jag fick bara lust och göra det och tänkte hyra hem Transformers 3 (via Telia Videobutiken) som är en skön film imo, så jag sökte på "transf.." och den kom upp, och stängde det och forstatte kolla på TV'n istället medans jag sökte upp den där jävla PIN-koden.

Och nu kommer det väldigt konstiga, jag hittade PIN koden och sedan när jag söker på exakt samma sak så finns den inte ens där, har kollat alla kategorier och jag är helt 100 på att jag sökte rätt. Jag måste då fråga men är rätt så säker att inte någon har stött på samma problem... Men kanske någon har gjort det så varför inte

Jag vet att några av er, inte alla kanske men det finns alltid små käftiga p12or som vill vara coola och kommentera "Vem fan köper filmer blalbal.. tanka filmer xD var lite gangsta & fucka aina" osv. Men jag ber er, låt bara bli. Jag hoppas på någon seriös människa som kan svara på denna väldigt skumma och fula gåta.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..