Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Satans insekter.

Postat av InZanElvl den 25 Augusti 2012, 01:09
12 kommentarer · 217 träffar
Tjenare. Det då såhär att min familj ska alltid ha öppet varenda jävla dörr och fönster, det leder till att större delen av skogens insekter (bor ute på landet) flyttar in hos oss.

Eftersom det bara är på mitt rum det är tänt på natten leder det till att alla dessa förbannade insektsjävlar förflyttar sig till mitt rum. Har redan snackat med familjen, men de vägrar stänga då det skulle bli "för varmt".

Därför börjar jag nu fundera på att införskaffa stora myggnät och hänga upp i min dörröppning då jag inte har någon dörr. Låter det som en bra idé eller är det bara waste med pengar? Sedan undrar jag även hur alla dessa gigantiska spindlar tar sig in, och hur man förhindrar det. Finns det något effektivt sätt att döda jävlarna? Just nu sprayar jag axe på dem tills de blir helt stela, och sedan tänder jag på, som den pyromanen jag är. Hur eliminerar ni insekterna? :)

Nå, någon som har en slutgiltig lösning på insektsfrågan? (pun intended)

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..