Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dags för ny telefon hjälp.

Postat av G1zm0* den 24 Augusti 2012, 18:46
5 kommentarer · 207 träffar
Godkväll

Mitt abbonemang går ut om 3 månader och det är dags för en ny telefon. Har för tillfället en i4a. Varit nöjd med den osv inga problem eller liknande. Men nu när jag kollar på mobiler så det enda som verkar vettigt är s3an av alla nya som finns.

Men saken är den att jag har hört mycket om hur bra s2an är och att alla är jättenöjda med den. Fick en s2a som jobbtelefon förra veckan och blev helt häpen, den känns riktigt lågbudget och påminner om någon skräpmobil man kan köpa på netto för 300. Så jag tvekar lite ang s3an.

Nu är jag ingen appbög utan jag använder vädertjänster, facebook, tv kalender, fjärrkontroll till datorn, och once in a while något ordspel, annars bara webbläsaren och spotify. Det som betyder mest är en bra kamera är lite lockad över s3ans möjlighet att ta bilder i sekvens, då iphonens kamera har typ 2h i slutartid.

Så ska jag satsa på s3an eller vad gör jag? De andra som finns verkar inte vara någon höjdare, eller ska jag väna på i5an och win8 mobilerna?

Mvh

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..