Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grannfejd med ja.. Grannen

Postat av Frihetsvankare den 24 Augusti 2012, 12:12
25 kommentarer · 367 träffar
Då är slutet nära!

Grannen har passerat gränsen för sista gången.

Kom hem och såg en bajsklick utanför lägenhetsdörren, luktade som fan.. jag anar starkt att det är grannen brevid då vi bråkat rejält då kärringen vill ha mig ut ur huset, kan ju berätta lite snabbt om saker som hänt..

4 år sedan, satt upp lappar i trappuppgången om att jag skulle ha inflyttningsfest en lördagskväll.. hade varnat grannarna ca 2 veckor i tid. Spelade musik och kl 22:30 bankas de som fan på dörren, en kärring står där och vrålar om att jag spelar för hög musik vi väsnas så att hennes guldfisk inte kan få tillräckligt med sömn. Wtf tänker jag och skiter i det, festen tar slut vid ca 01:30 då jag ej vill överdriva direkt i mitt nya område..

En annan gång plingade hon på och sa att jag dödat hennes guldfisk då den inte fått sova tillräckligt pga att jag låter för högt när jag går runt i lägenheten helt sjukt då jag har mattor nästan överallt som dämpas och jag går normalt är inte fet eller liknande..

två dagar efter att jag "dödat fisken" så plingas det på dörren.. är lite seg på att öppna då jag står och diskar så ja de tar väl ca 20 sek men man hör hennes dörr smällas igen så drar till dörren och innan jag hinner öppna ser jag i mitt brevinkast att ja där på golvet ligger en död jävla guldfisk :S

Kärringen har alltså givit mig hennes avlidna guldfisk.. Helt stört..

Dessa sjuka saker har pågått i 4 år nu och för ca 1 vecka sedan sa hon att hennes katt känner någon lukt från min ytterdörr då den alltid stannar upp enligt henne, aldrig märkt av något.. Då sa hon "röker du knark så katten min blir hög fåru smaka på hennes skit" jag röker fan inte ens vanliga cigg:S..

Nu så är det en fet bajsklick utanför dörren jag antar att det är hennes kattjävel som hon fångat upp och lagt där för att jävlas.. vad fan ska jag ta mig till, kärringen är kanske 80 år och har pratat med störningsjouren han tror inte på mig såklart tror han på en jävla fittkärring på 80 år som ska jävlas och gråta framför honom..

Nu fbare vad kan man göra för en rejäl hämnd? Har funderat på att mata katten med en hel flarra senap och kasta in den i hennes lägenhet så den springer runt och river satkärringen i ansiktet som fan men vill ha fler tips!

Får kärringar göra vad fan dom vill du för tiden?

Tipsa mig, hur kan jag ge igen kärringen för gott!

Sorry för felstavelser etc, skriver som ett rötägg då jag är helt upp i varv e flyförbannad!

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..