Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Använder ni hårspray ?

Postat av Gyllenestrupen den 24 Augusti 2012, 00:09
25 kommentarer · 5 111 träffar
Tjena.

Har börjat få lite längre hår nu så mitt american crew forming cream som jag förövrigt älskar håller inte min frisyr i shack när jag är ute o det blåser lite, måste jämt fixa till frisyren igen.

Så jag testade att ha lite forming cream i håret o styla till det för att avsluta med hårspray, men jag gillade inte alls känlsan med hårspray, kan ju förfan inte ta på håret under dagen eller restyla utan att det känns som håret knäcks :P

Så borde jag köpa ett starkare vax eller gör jag fel med hårsprayet på något sätt ? Jag sprutar inte alls mycket och köpte ett bra hårspray för 80 kr. Jag har american crew forming cream atm men funderar på testa american crew fiber, men eftersom dom kostar ca 200kr så pallar jag inte slösa iaf det visade sig att fiber inte håller bra alls.

Så om nån har testat american crew fiber och kan säga om det är nice eller suger pls do :)

Hårspray vs vax

148 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..