Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nita kille @ Gymmet

Postat av Frihetsvankare den 22 Augusti 2012, 20:09
137 kommentarer · 492 träffar
Okej..

Detta var droppen, har i flera månaders tid gymmat på ett grymt gym i närheten utav mig.. Har alltid vart frid och fröjd alla har varit trevliga och hälsat på alla, skönt stämning som det brukar vara i ett gym alla kommer dit för samma sak u know..

Igår när jag var där så noterade jag en badguy som tydligen börjat.. Han gick runt med tjocktröja och luva på sig så att man knappt såg ögonen så stirrade han surt på ALLA och trodde han var någon jävla allan ballan babbe fyfan vad lack jag vart..

Han stack från gymmet ca 10 min efter min ankomst.. Hoppades på att det bara var en engångsförseelse ifrån honom, men icke!

Idag när brorsan drog till gymmet så va fi*t turken där idag igen vad jag fått höra.. han va lika idiotisk idag också och tydligen hade han stirrat som fan på alla..

Så nu har jag fått nog, imorgon beger jag mig dit samma tidpunkt som alltid och ser jag honom så får han smaka på hanteln på skallen, ska sedan släpa med honom och slita av hans luva så alla kan se hur patetisk han är då jag vet att det är en p12a som gömmer sig där under..

Hur tycker ni jag ska gå tillväga?

Vad stör ni er på hos folk som gymmar?

Är detta ofta ett problem med horungar som leker balla på gymmet?

väldigt likt denna stil
http://fc03.deviantart.net/fs2 3/f/2007/353/8/d/Assasian__s_C reed_by_Markomann.jpg

UPDATE:

Gick till gymmet som vanligt med brorsan vi va redo för en kraftig fight! Vi började pumpa på våra muskler som vanligt när vi ser honom med sin mörka luva på huvudet och stirrar surt som fan som vanligt. Blir så redigt förbannad så jag får nog och går fram och skriker lite halvhögt "Vad fan glor du på din bögjävel?!!".

Chockar honom stenhårt upptäcker jag då drar han av sig luvan och jag noterar hans surformade ögonbryn som har denna form \\ / vilket gör att han automatiskt ser sur ut. "vaa menar du ojj ursäkta" kommer ett ynkligt mesigt ljust svar från hans röst. Jag noterar hans frisyr som är helt sneklippt och förstår direkt att det måste vara därför han använder en luva!

Det som jag även noterar är att personen har downsyndrom.. troligtvis därför han stirrat då dessa människor har en tendens till att glo på andra utan att vara medveten om det. Samtidigt som jag ser detta är jag ju också jävligt redo på att drämma till en hantel i skallen på killen då jag trodde han skulle kaxa detta noteras utav andra på gymmet som blir rasande och skriker och skäller på mig..

De skickar ut mig från gymmet och ber mig dra åt helvete och aldrig mer återkomma! Jag skämms som fan, jag har hotat ett down-syndroms offer med att drämma till en hantel i skallen på honom ..

Vad fan ska jag ta mig till nu? Finns ingen återvändo allt bara raserade för mig denna tidpunkt.. Hjälp mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

137 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 137 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..