Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lyckas utan Gymnasiet

Postat av DrunkBird den 22 Augusti 2012, 18:12
40 kommentarer · 4 195 träffar
Tjena!

Det är såhär att jag började gymnasiet denna veckan (som de allra flesta gjort) och jag är verkligen för skoltrött. Gått grundskolan i 10 år i sträck och sedan börja på en ny 3 års utbildning får mig att svimma av. Det är inte så att jag har svårt med ämnen eller att jag tycker det är jobbigt att plugga. Är bara HUR JÄVLA trött på det som helst. Till själva frågan är att farsan har lite kontakter som nog kan fixa ett helt OK jobb till att börja med och sedan fortsätta därifrån, och jag undrar vad ni tycker. Det jag vill göra är att quita gymnasiet för jag är så enormt skoltrött och börja jobba istället. Har också ett alternativ och det är att jobba med farsan (han har ett litet café) och typ göra mackor och softa bara. Eller att försöka glida in på något jobb som farsan kan fixa åt mig.

Så vad tycker ni? En skoltrött 16 åring som verkligen är hur trött som helst på skolan att hoppa av och köra på det jag skrev ovan eller fortsätta bli torterad av den tid jag är där och bara söla.

Tack på förhand!

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..