Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skaffa jobb?

Postat av kemi123 den 21 Augusti 2012, 15:10
25 kommentarer · 536 träffar
Hej, gick ut gymnasium nu i Juni och har suttit och spelat dator non-stop på nätterna. Livet börjar bli otroligt tråkigt då man inte har något göra. Polarna sitter redan på skype då man vaknar, slår igång spelet och spelar tills dom ska lägga sig kring 11-12 medans man själv är vaken till 7. Är riktigt sugen på att börja jobba, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga för att hitta ett jobb.

Jag har skrivit in mig på AF, men får bara brev om jobb där man måste ha erfarenhet inom massa saker. Jag har gått Teknikprogrammet med inriktningen IT- Kommunikation. Inte bäst linjen för att börja arbete direkt efter man gått ut, men borde väl kunna få något jobb? Är inte precis sugen efter något jobb inom matservering, vilket är min enda erfarenhet eftersom jag hade det som sommarjobb. Har få kunskaper inom photoshop, webbutveckling och programmering.

Har tänkt söka in på högskola och plugga till programmerare, men det har jag tänkt göra nästa år. Sabbatsår ^_^

Så erfarna fragbitare, har ni några tips hur/var man hittar jobb? Kan i princip tänka mig att jobba var som helst.

Tack! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..