Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dammsugare!

Postat av NeverSure den 19 Augusti 2012, 09:55
9 kommentarer · 211 träffar
Hej, nu rök den där förbannad jävla dammsugare ut från balkongen... Jag var så jävla less på asset!! Nu ska jag köpa en ny och jag vill fan ha den värsta som finns! Den ska suga så att golven reser sig och det ska bli rent !! Den ska följa mig som en trogen fru borde göra! Inte köra fast i varenda jävla vrå för att den endast kan gå rak fram och dra en kullerbytta i sidled så fort man vill ta en snäv kurva!!

Va i helvete har tillverkarna för jävla hem? I min lgh har jag matbord, stolar, säng, databord, soffa och tv-möbel. Känns som rätt standard men det är tydligen en hinderbana som är så extrem att inte ens en sketen electrolux idiot edition för 2000 klarar av skiten. "Den är tyst och miljövänlig" JAHA PRECIS VAD JAG BEHÖVER!!....... NOOOTTTT

Jag vill ha en extrem gör fan inget om den är bensindriven!!! Den kan låta så högt den bara vill och går den på el kan jag koppla in den i forsmark bara det blir rent!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..