Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SD och invandrare

Postat av huppp den 17 Augusti 2012, 00:01
27 kommentarer · 310 träffar
Vill först be om ursäkt för rubriken. Kom inte på något bra och tog bara därför SD och invandrare då ni skulle bli mer intresserade att kolla in tråden! Ska berätta lite som hänt mig. Inte bra på att skriva!

Vill börja med att få sagt att jag är sverigedemokrat. Jag är inte i själva partiet men hjälper dom att dela ut saker lite här och där. Har till och med massa affischer på SD hemma och massa saker hemma som det står SD på. Dom ska skickas senare men brukar vara hos mig några dagar innan dom skickas iväg.

För exakt 1 vecka sedan så kontaktade min syrra mig och sa att hennes pojkvän Allan (ändrade namn) ville träffa mig. Jag förstod inte varför och frågade varför han ville träffa mig såklart. Hon sa att han var ett stort fotbolls-fan precis som jag. Så jag tänkte att det kunde bli roligt och säger okej. Hon säger till mig att jag får ordna middag hos mig. Utan att tänka efter så sa jag JA. Om exakt 2 dagar så skulle dom komma men jag blev rädd och tänkte på alla mina affischer och andra SD prylar. Jag hoppades att han skulle acceptera det då min syrra inte bara går runt och tar vem som helst, så tänkte att han var en skön kille om ni förstår.

Efter 2 dagar så kommer dom. Hade gjort middagen och efterätt och hoppades på en lyckad mat. Dom stiger in och det första han gör är kollar på en SD affisch som ligger på en bänk bredvid skorna. Såg den inte och tänkte att han trodde att jag var rasist och ville visa det. Sa att jag inte såg att den låg där och ber verkligen om ursäkt. Han verkar inte sur och inte heller syrran min. Vi sätter oss framför tvn och börjar snacka om fotboll medan syrran kollar om maten är redo. Efter ungefär 10 minuter så slutar han helt plötsligt att snacka om fotboll och frågade istället massor av frågor om mig och SD. Han började dra upp hur han verkligen tycker att SD borde leda landet då allt är kaos där han bor. Han tyckte vi tänkte rätt och skulle göra landet bättre. Han själv kom till Sverige för 20 år sedan (ja syrran är äldre). Han pratade om hur han tyckte S och M ignorerade problemen. Han ser brott hela tiden och han är i mitten av dom som gör brotten. Så han utsätts mycket. Dom har inte heller någon bra utbildning där han bor och nästan inget fungerar. Han hoppades att SD skulle förändra det om dom kom till makten. Han bor i malmö som ni nog förstår.

Själv hade jag ingen aning om att invandrare tyckte så här. Han sa också att vissa av hans polare tyckte desamma.

Är inte detta ett tecken på KAOS?

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..