Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Råka trycka kompisens morsa!

Postat av FROLF den 16 Augusti 2012, 00:13
24 kommentarer · 714 träffar
Tja!

Det hela började i fredags då jag skulle ut på krogen. Förfestade hos polaren och vi dreck na brännvin ett tag sen drog vi på krogen.

Efter ett x antal timmar med extremt festande på krogen så var jag riktigt dyngfylla. Jag och kompisen drog på max och käka för att sedan dra hem till han. Han gick och la sig direkt då vi kom hem till han men jag skulle gå på toa och fylleskita.

När jag kom ut från toan så hade hans morsa precis kommit in genom dörren. Hon hade också varit ute på krogen(på en annan krog). Både jag och hon var riktigt onykter vid det tillfället.

Hon frågade direkt om jag kunde hjälpa henne in till sovrummet och när jag hade hjälp hon in dit och skulle gå iväg så sa hon: Stanna här ett tag, jag ska berätta en sak. Så jag satte mig ner bredvid henne och hon började smeka mig på låret direkt och sa att jag var söt osv. Hon är en riktigt het milf med stora brön så jag tvekade ju inte precis då hon smekte.

Det hela slutade med att vi låg med varandra och jag fick sagga henne på brösten osv. Men det sjuka var att när jag vakna upp dagen efter så stod min polare där inne och såg oss två ligga i samma säng nakna. Han blev förbannad och skickade hem mig och nu är allt jävligt pinsamt. Hans pappa är alltid ute och jobbar i olika städer och han var borta vid det här tillfället.

Min kompis pratar inte med mig och hennes man(kompisens farsa) kommer kanske att få reda på det här om min kompis berättar.

Vad fan ska jag göra ?

Vad hade ni fragbiteare gjort i deta läge ?
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..