Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Det var knappast ett spel som gjorde så att han dog. Omständigheter som inte i stundens hetta kan kopplas till utfallet kan aldrig i efterhand betraktas som något man inte borde ha gjort.
Det är lika sjukt som att skylla på pojkens föräldrar som valde det huset att bo i, för om han hade bott någon annan stans hade han inte blivit överkörd.
#100 dimr din...Hur fan skriver du? :D Du är fan inte dimr. Han jag känner använder inte "dirr" och speciellt inte "wtf" och kommer med såna kommentarer, haha.
ville va själv han sa okey lika snäll som vanligt då så la han på luren.
3timmar senare får jag höra att han blivigt överkörd och omkom direkt.. vi har varitk kompisar sen 2an och de sista jag hörde från han va ilska och att jag är dum.
ni som tror att han gick ut kan ju läsa lite ordentligare. han hade uppenbarligen varit hemma hos trådskaparen, men ville cykla tillbaka för att det var en bil som burnade omkring utanför hans hus.
"Han frågade snällt om han fick cykla tbx hem till mig..."
vem i *elvete skriver av sin ångest på fragbite att ens sitta och skriva om det på nätet är ju helt absurt , ingen vettig människa skulle göra det illafall inte jag.
Okej jag säger inte att tråden är myt och jag sörjer med dig om det me din vän men det finns för mycket myt trådar på fragbite att man ens skall kunna tro på ens 1/4 av alla. sorry grabben men jag tror detta är myt ,
En fråga; Om det kör en massa bilar utanför hans hus som sladdar, dunkar hög musik etc. varför gå ut överhuvudtaget? Särskilt om han var rädd- Dumt imo.
aj synd då, men ja tog min polares spel-liv så att säga, ja bara kom där med min GNÅÅÅM mage o la frostbolts på min polares UD rogue, helt sjukt asså han blev så blå av avund sen dog han.. saknar han faktiskt, vi brukade hänga i stv o rida i kapp på våra mounts o döda lowbies ;<
R.I.P UDBenny
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Det är lika sjukt som att skylla på pojkens föräldrar som valde det huset att bo i, för om han hade bott någon annan stans hade han inte blivit överkörd.
#103 har förklarat. :>
[ Om inte det här var en myt då ] :D
en kompis till mig som va 16 dog för inte så länge sen.. försök tänka..eller sry jag vet faktist inte.
men RIP :(
3timmar senare får jag höra att han blivigt överkörd och omkom direkt.. vi har varitk kompisar sen 2an och de sista jag hörde från han va ilska och att jag är dum.
Nice dubbelmoral.
Det jag menade med idiot var alltså att man måste vara riktigt dum för att inte förstå vad han egentligen menade...
Idioter :(
"Han frågade snällt om han fick cykla tbx hem till mig..."
Okej jag säger inte att tråden är myt och jag sörjer med dig om det me din vän men det finns för mycket myt trådar på fragbite att man ens skall kunna tro på ens 1/4 av alla. sorry grabben men jag tror detta är myt ,
rip
R.I.P UDBenny
Jag orkar inte alltid yaooooo. :D
EDIT: Nä, du har rätt.
Ni som inte fattar är det här en myt, finns en likdan tråd fast som hans "polare" gjorde och säger han fakeade eller nåt sådant skit.
ont; gg att du näst in till dödat din egna polare, jävla elakt :S
Sen kan man ju undra över hur mycket spelet stal från din skolgång, då med tanke på att du stavade "diskussion", "disskution".