Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafikkortsproblem

Postat av robinn_ den 14 Augusti 2012, 21:06
10 kommentarer · 377 träffar
Ok, så mitt problem är följande: I catalyst control center försöker jag identifiera min skärm på rätt sätt, men det står fortfarande att det är en vanlig VGA-bildskärm fast jag har en Philips 24 tum som är inköpt förra året. Mitt grafikkort är ett ATI radeon5700 HD. Saken är den att jag formaterade om datorn för ett annat problem. Innan jag formaterade om den så hade jag fixat svarta kanterna i CS, som jag nu inte får till... Det var ju iofs 2-3 år sedan så CCC såg inte alls ut då som det gör nu, och ja... För att sammanfatta detta så kan jag väl säga att jag kör i widescreen på CS men vill få bort dom svarta kanterna som är ovanför och neranför, Nu är allting bara skitbrett och det går knappt att spela... Så jag undrar, har någon annan haft samma problem? Eller kan någon snäll person där ute berätta för mig vad jag ska göra? Har försökt fixa dethär i 2 dagar nu men är inte så duktig på datorer så får inte till det.
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..