Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa mick samt kamera

Postat av csgrabben den 14 Augusti 2012, 17:33
2 kommentarer · 199 träffar
Halloj!

Två saker tänker jag fråga om i den här tråden. Som ni kanske har gissat är det ena en mick och det andra en kamera ;)

Micken:
Jag vill ha en bra mick som passar för att spela in när jag spelar akustisk gitarr och sjunger samtidigt. Det skulle ju inte vara fel om det funkade bra till Skype och annat också men främst till gitarren. Min morbror sa att för 1500-2000:- skulle jag kunna få en bra mick för det, har ni tips på någon och vad man ska kolla på egentligen när man letar mick? :)

Kameran:
Vill ha en liten och smidig kamera som ändå tar bra bilder. Jag är ju ingen fotograf direkt, det jag ska ha kameran till är dels att bara ta vanliga bilder i största allmänhet men jag vill också kunna ta skarpa bilder som jag sen skulle kunna använda som texturer på modeller jag skapar, banor jag gör osv^^ Prisklass även här 1500-2000kr.

Nån som har några tips? :)

Kan denna kameran vara något?
http://www.dustinhome.se/produ ct/5010625944/sony-cybershot-d sc-w690-black /

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..