Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår ni dåligt när ni ser blattar

Postat av Låst konto 258445 den 12 Augusti 2012, 22:08
36 kommentarer · 1 650 träffar
Kan ta och berätta en truestory som hände när jag mötte mångkultuerens vitöga:

För 2 dar sen så hade jag en dag som hette duga. Festade in på morgonen, kollade på OS och hade trista hushållssysslor..

Men, det fanns ett par händelser som jag inte riktigt kände mig bekväm i, och det var när jag var och tränade och på vägen tillbaka. På gymmet var jag helt ensam med ett gäng invandrare. De är inte ens högljudda av sig, de gör ingenting provokativt.

Ändå irriterar jag mig på dem. Deras sätt att misshandla svenska språket tex, hur de spottar fram orden, deras innehållsfattiga ordförråd (dom blattarna var så unga att jag tror att de var födda i Sverige), deras utseende, deras spända machostil och överdrivna gestikulerande. Sen när de var borta, så kändes det fine. Sen var det återigen dags på vägen hem på cykelbanan möter jag två unga blattehanar.

Med tanke på att jag vet hur extremt lättprovocerade blattar är så tittar jag inte ens direkt emot dem, men jag känner av på långt håll att de är fientliga. De råstirrar på mig och säger ingenting till varandra. Som om de är redo för strid (jag tittade upp mot dem en bråkdel av en sekund och såg hatet i deras ögon). Notera att jag inte gjorde någonting alls för att få deras uppmärksamhet. Jag fortsatte cyckla bara rakt fram på min del av cykelbanan.

Sen så kommer jag hem och slänger mig på soffan. Jag tänker inte mycket mer på det inträffade, nu känns allt bra igen, helt enkelt för att jag inte känner någon närvaro av blattar. Jag fortsätter att njuta av min existens på jorden. Men det slog mig varför de som är för mångkultur, oftast bor långt ifrån dem. Så länge man slipper se dem, så länge man slipper prata med dem eller vara i närheten av dem så är de flesta svenskar nöjda tror jag. Det blev så tydligt igår att blotta närvaron av blattar gör folk illa till mods, vare sig blattarna begår brott eller inte, jag har svårt att tro att jag är unik i det avseendet.

Många tror att vi går runt och hatar allt och alla men det är helt enkelt inte sant. Jag älskar det mesta här i livet, men vissa saker vill jag mer än gärna slippa se...

Och innan nån anmäler den tråden, så skulle det va vänligt av den personen som gjorde det om han/hon kunde motivera vrf han/hon anmälde tråden. Skicka mejl till mig om ni har motiveringar till det.

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..